God søndags formiddag :-)

Lørdag :

Hadde en deilig rolig dag hjemme 🙂

Fant ut at jeg skulle prøve den nye farge balsamen jeg kjøpte for en stund siden😉
Ble fornøyd 🤩
Ble en fin rød farge på denne syntes jeg ❤️
Nå trengs det bare en klipp i hårtuppene 💇‍♀️
Ble servert frokost i dag av mannen min 😘

Dagen kan ikke starte bedre 🙂 Været i Oslo (Groruddalen) er rart i dag. Først blåser det kraftig og virker som det er regn i luftaog er kaldt, så fint med sol og varmen kom , så atter en gang kraftig vind og overskyet med nesten regn følelse i lufta og kaldt igjen.

🍓Kjøpt Jordbær i dag 🍓
Plantet Mais 🌽 og Sukkererter 🌱🌱
Min vakre gode snille datter Marte Martine ❤️😍 Er så stolt av mine barn
Gruer og gleder meg til timen på sykehuset i morgen 🙏🏻
Ser rolig ut ,men er i opprør innvendig 🙏🏻

Klem fra Linda 😘💋